З 1 вересня Ощадбанк поновлює фізичну ідентифікацію переселенців, які отримують через банк пенсію та соціальну допомогу.
Таку норму передбачає постанова Кабінету Міністрів №637 від 05.11.2014. Її не застосовували під час карантину, а після його закінчення – повертають.
Є два види ідентифікації.
- Кожні шість місяців перевірку проходять:
– переселенці-пенсіонери, які мають електронне пенсійне посвідчення – це пластикова картка, яка одночасно є й банківською карткою, і посвідченням особи;
– внутрішньо переміщені особи, які отримують соціальну допомогу від держави.
- Кожні три місяці перевірку проходять:
– пенсіонери-переселенці, які не мають електронної посвідки.
Для фізичної ідентифікації людині треба особисто звернутися до будь-якого відділення Ощадбанку.
З собою мати:
– паспорт або інший документ, що посвідчує особу;
– платіжну картку або електронне пенсійне посвідчення.
У банку клієнта попросять у терміналі зробити якусь операцію, де треба вводити ПІН-код: зняти готівку, переглянути залишок на рахунку тощо.
Якщо людина вчасно не пройде ідентифікацію, Ощадбанк заблокує її картку. Але пенсію та соціальну допомогу продовжать нараховувати. Рахунки розблокують після підтвердження особи.
Читайте також: Пенсійне посвідчення для переселенців. Що потрібно знати
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.
Залишити відповідь