Щоб отримати відстрочку, необхідно з’явитися до ТЦК з документами, які підтверджують таке право.
Форма заяви та перелік документів зазначені в Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації на особливий період. Його уряд затвердив своєю постановою від 16 травня 2024 року № 560.
Перелік документів залежить від причини відстрочки. Підстави прописані у статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію».
Скільки часу розглядають документи на відстрочку.
Заяву та документи на відстрочку розглядають протягом семи днів із дати їх надходження до комісії в ТЦК. Термін розгляду можуть продовжити, якщо комісія звернулася за додатковою інформацією до інших державних органів. У такому випадку документи мають розглянути не пізніше наступного дня після отримання відповіді.
Як дізнатися про наявність відстрочки.
Коли на основі поданих документів, людина отримує право на відстрочку, цю інформацію вносять до реєстру військовозобов’язаних. Дізнатися про її наявність можна у територіальному центру комплектування за місцем обліку або через електронний кабінет в системі Резерв+.
Як дізнатися про рішення щодо відстрочки.
Про прийняте комісією ТЦК рішення повідомлять телефоном, листом на електронну адресу або поштою. У разі позитивного рішення військовозобов’язаному надають довідку, а у разі відмови – письмове повідомлення, де зазначають причину. Інформація про відстрочку також відображається у застосунку Резерв+.
Чи можуть призвати, якщо документи подані на розгляд комісії.
Ні. До ухвалення комісією рішення щодо надання відстрочки військовозобов’язаного не направляють на медичний огляд для визначення придатності до військової служби, він не підлягає призову.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Що означають статуси у застосунку Резерв+
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь