Електронна трудова книжка: покрокова інструкція для отримання витягу

Електронна трудова книжка: покрокова інструкція для отримання витягу

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

З 10 червня 2021 року в Україні запровадили електронні трудові книжки – цифровий аналог паперових документів. Це спростило процес обліку трудової діяльності українців, скоротило обіг паперових документів та знизило ризики, пов’язані з їх втратою чи пошкодженням. Завдяки електронній трудовій можна швидко перевірити свій стаж, включно з періодами роботи до 1 січня 2004 року.

Електронна трудова корисна при працевлаштуванні – дані з неї можна використовувати для підтвердження досвіду роботи. Для цього необхідно сформувати витяг через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України.

Щоб отримати витяг, дотримуйтесь такого алгоритму:

  1. Перейдіть на вебпортал Пенсійного фонду України: https://portal.pfu.gov.ua.
  2. Авторизуйтеся за допомогою електронного підпису або через банківську систему ID.GOV.UA.
  3. У розділі «Комунікації з ПФУ» оберіть пункт «Запит на отримання електронних документів».
  4. Виберіть тип звернення «Витяг з ЕТК» із запропонованого переліку.
  5. Поля запиту будуть заповнені автоматично. Якщо потрібно, додайте свій номер телефону, погодьтеся на обробку персональних даних і натисніть «Відправити до ПФУ». Після цього підтвердіть дії, натиснувши «ОК».
  6. Документ буде готовий за кілька хвилин. Перевірте результат у розділі «Мої звернення». Натисніть на стрілочку вниз, щоб розгорнути вкладку.
  7. Завантажте файл документа у форматі pdf.
  8. Відкрийте документ і перегляньте дані про свою трудову діяльність.

Усі сформовані документи Пенсійного фонду зберігаються в системі й доступні через мобільний застосунок «Пенсійний фонд України».

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Як перевести трудову книжку в електронний формат: відеоінструкція від Пенсійного фонду

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини