У якому сервісному центрі Пенсійного фонду можна пройти ідентифікацію

У якому сервісному центрі Пенсійного фонду можна пройти ідентифікацію

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

До 31 березня цього року тривав процес фізичної ідентифікації для пенсіонерів, які стали переселенцями до 24 лютого 2022-го. Її можна пройти й зараз, щоб отримати виплати за пропущені місяці. 

Якщо пенсіонер хоче пройти ідентифікацію особисто, він може звернутися до будь-якого обраного сервісного центру Пенсійного фонду. Потрібно пред’явити документ, що посвідчує особу – паспорт громадянина України.

Пройти ідентифікацію можна й іншими способами:

  • у відділенні Ощадбанку;
  • для пенсіонерів, у яких обмежений доступ до рахунків та які фізично не можуть звернутися до відділення, Ощадбанк запровадив ідентифікацію через відеодзвінок до контакт-центру;
  • через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою електронного підпису Дія.Підпис (Дія ID);
  • за допомогою відеозв’язку в територіальному органі Пенсійного фонду України. Такий Порядок затверджений постановою правління Пенсійного фонду від 20 листопада 2023 року № 49-2, зареєстрований у Міністерстві юстиції 5 грудня 2023 року за № 2111/41167. 

Якщо пенсіонер-переселенець перебуває за кордоном, у закордонній дипломатичній установі України необхідно отримати документ, який посвідчує, що особа є живою. 

Цей документ разом із заявою довільної форми про проходження ідентифікації слід направити до територіального органу ПФУ, де пенсіонер перебуває на обліку. Оригінал документа разом із заявою можна відправити поштою або у сканованому вигляді через вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду, поставивши електронний підпис.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Ощадбанк запроваджує ідентифікацію через відеодзвінок: що варто знати

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини