Пенсіонери, які втратили або пошкодили паспорти наслідок бойових дій, після отримання нових документів обов’язково мають оновити дані в Пенсійному фонді України.
Зробити це можна в будь-якому сервісному центрі Пенсійного фонду особисто, через свого представника або через вебпортал електронних послуг ПФУ.
Щоб внести зміни через вебпортал, треба:
1. В особистому кабінеті, в лівому боковому меню, в розділі «Комунікації з ПФУ» обрати пункт «Анкета для зміни даних в Реєстрі застрахованих осіб».
2. Заповнити форму анкети на екрані.
3. Поставити мітку «Я даю згоду на передачу та обробку моїх персональних даних».
4. Прикріпити скан-копію паспорта, а також документів, що підтверджують зміну даних. Наприклад, у разі заміни прізвища після одруження – додати свідоцтво про шлюб.
5. Підписати анкету за допомогою КЕП – кваліфікованого електронного підпису. Для цього обрати файл ключа та ввести пароль.
6. Натиснути кнопку «Відправити до ПФУ». Після надсилання заяви на екрані з’явиться повідомлення «Запис збережено та відправлено на розгляд до ПФУ».
7. Після опрацювання анкети, звернення набуде статусу «Виконано». Результат обробки заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Читайте також: Як записатися онлайн на прийом у Пенсійний фонд
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38066 94 56 560.
Залишити відповідь