Як перевірити стаж та сплату страхових внесків

Як перевірити стаж та сплату страхових внесків

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Що таке страховий стаж. Це період, протягом якого особа підлягає загальнообов’язковому державному пенсійному страхуванню і щомісяця сплачує страхові внески. Їх сума – не менша за мінімальний страховий внесок. 

Єдиний соціальний внесок поєднує обов’язкові внески на пенсійне страхування, страхування від безробіття, від тимчасової втрати працездатності та від нещасного випадку на роботі чи професійного захворювання.

Якщо роботодавець – підприємство, фізична особа або фізична особа-підприємець – має найманих працівників, він зобов’язаний щомісяця сплачувати за них ЄСВ у розмірі 22 відсотки від зарплати або винагороди за роботу.

Як перевірити сплату страхових внесків та набутий страховий стаж.

Зайдіть на портал електронних послуг Пенсійного фонду України або завантажте мобільний додаток «Пенсійний фонд» (Google Play та iOS).

Авторизуйтеся в особистому кабінеті зручним способом:

  • За кваліфікованим електронним підписом. Його можна отримати в банках, податковій та акредитованому центрі сертифікації ключів. Перелік цих установ є на порталі.
  • Шляхом ідентифікації в системі Gov ID – за електронним цифровим підписом, мобільним телефоном (Mobile ID) або за наявності рахунку в одному з 27 банків України (Bank ID).
  • За логіном і паролем – їх можна отримати в територіальних органах ПФУ за паспортом та ідентифікаційним кодом.

Оберіть «Дані з реєстру застрахованих осіб». Окрім анкетних даних там є відомості про:

  • зарплату, з якої сплачено страхові внески з 2000 року. В деяких випадках – з 1998-го;
  • страховий стаж з 2004 року;
  • місця роботи – електронна трудова книжка;
  • періоди отримання допомоги по тимчасовій втраті працездатності.

На вебпорталі Пенсійного фонду страховий стаж розраховується з 1 січня 2004-го. До цього стаж вважався трудовим. Його зараховують на підставі записів у трудовій книжці та інших документів.

Якщо ви побачили застарілу інформацію щодо себе або неправдиву інформацію, можете подати Анкету для зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб. Додати скан-копії документів, які підтверджують зміни (розділ «Комунікації з Пенсійним фондом України: Анкета для зміни даних у Реєстрі застрахованих осіб»).

Також є можливість замовити різні довідки та отримати їх в паперовому чи електронному вигляді.

Відомості про заробітну плату роботодавці подають за кожний квартал з розбивкою по місяцях. Це робиться протягом 40 календарних днів після останнього календарного дня звітного кварталу.

Для перевірки інформації достатньо активувати безплатне інформування у вигляді SMS чи електронного листа.

Читайте також: Як оформити декрет за новими правилами

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38066 94 56 560.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини