Які реквізити обов’язково мають бути в повістці

Які реквізити обов’язково мають бути в повістці

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

З початку року в Україні набув чинності новий порядок військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів. Ним затверджена й оновлена форма повістки – додаток 11. 

У повістці мають бути заповнені такі поля:

▪️назва «ПОВІСТКА»;

▪️прізвище, ім’я та по батькові військовозобов’язаного;

▪️адреса місця його реєстрації або фактичного проживання;

▪️номер повістки;

▪️номер і дата розпорядження територіального центру комплектування та соціальної підтримки (так зараз називають колишні військкомати) про необхідність явки військовозобов’язаного;

▪️дата, час і адреса ТЦК та СП, куди треба прибути;

▪️посада керівника районного чи міського терцентру комплектування, органу Служби безпеки, підрозділу Служби зовнішньої розвідки чи виконавчого органу місцевої ради;

▪️підпис особи, яка видала повістку;

▪️дата видачі повістки;

▪️мокра печатка.

Якщо у повістці бракує бодай одного з цих обов’язкових реквізитів, ви повинні  повідомити про це уповноваженим особам і маєте право відмовитись від її отримання. 

Також існують три поважні причини, які дозволяють не приходити до військкомату після отримання повістки.

Перелік випадків, коли за неявку до ТЦК не передбачена відповідальність, міститься у постанові Кабміну від 28 липня 2010 року № 673.

Поважними причинами є:

▪️Хвороба, яка не дає можливості рухатися самостійно.

▪️Необхідність догляду за хворою дружиною, чоловіком, дитиною, своїми батьками чи дружини або чоловіка – ці особи проживають разом із військовозобов’язаним і немає близьких родичів, які могли б подбати про них.

▪️Щодо військовозобов’язаного або резервіста відкрите кримінальне провадження, застосовується адміністративне стягнення або кримінальне покарання.

Для підтвердження поважної причини потрібно надати довідки, офіційні документи.

Читайте також: В Україні зникнуть селища міського типу

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38066 94 56 560.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини