Кабінет Міністрів затвердив постанову про перерахунок вартості комунальних послуг – якщо їх не надавали, надавали не в повному обсязі або невідповідної якості.
Цей Порядок стосується постачання теплової енергії та гарячої води, централізованого водопостачання та водовідведення, вивезення сміття.
Вартість комуналки перерахують, якщо параметри послуг не відповідають нормам, встановленим законодавством та договорами.
Зокрема, у випадку:
– зниження температури батарей та гарячої води, слабкому їх тиску на вході в будинок;
– зниження температури повітря у приміщеннях (якщо є договір з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем);
– перерв у наданні послуг. Зокрема якщо виконавець затягує з аварійно-відновлювальними роботами;
– якщо склад і якість гарячої та холодної води не відповідають державним санітарним нормам і правилам;
– якщо виконавець не дотримується вимог щодо поводження з побутовими відходами, порушує графік вивезення сміття.
Виконавець зобов’язаний протягом одного місяця, що настає за розрахунковим періодом, здійснити перерахунок, а також сплатити споживачеві неустойку – штраф у розмірі, що визначений законодавством або договором.
Якщо споживач склав акт-претензію, а виконавець ухвалив рішення задовольнити вимоги, перерахунок здійснюється протягом одного місяця після цього.
Коли акт-претензія надійшла від споживача багатоквартирного будинку, виконавець перераховує плату для усіх споживачів будинку, яким була надана послуга невідповідної якості.
Вартість послуг перераховують незалежно від того, чи має людина заборгованість за цю послугу. Суму штрафу зараховують споживачеві як погашення боргу, а якщо заборгованості немає — в оплату майбутніх послуг.
Порядок перерахунку вартості комунальних послуг не застосовується на тимчасово окупованих територіях,та тих, де тривають або велися активні бойові дії.
Читайте також: Як отримати довідку про перебування на утриманні померлого
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 095 805 72 99.
Залишити відповідь