Вісім послуг незабаром з’являться у «Дії»

Вісім послуг незабаром з’являться у «Дії»

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров анонсував нові послуги в застосунку «Дія», які запрацюють найближчим часом.

Розмитнення авто. Це один з найбільш очікуваних сервісів, який зробить процес розмитнення прозорим та швидким, без будь-яких суб’єктивних рішень із боку митників. Для розрахунку ціни враховуватимуть лише сталі характеристики, на які не може вплинути працівник.

Онлайн-шлюб. Українці зможуть одружуватися, не виходячи з дому. Навіть якщо перебувають у різних містах зі своїми коханими.

Сервіси для ветеранів. Мають мінімізувати бюрократію в армії. Онлайн можна буде оформити статус учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України.

Кабінет пацієнта й медичні пуші. Сервіс дозволить зареєструватися в електронній системі охорони здоров’я (ЕСОЗ) через «Дію», вибрати лікаря та підписати декларацію. Замість звичних смс повідомлення від ЕСОЗ – рецепти, направлення – надходитимуть у застосунку.

Відкритий код. «Дія» стане продуктом із відкритим кодом. Це дасть можливість застосунок в інші країни та супроводжувати його інтеграцію. Дозволить IT-спільноті долучитися до аналізу коду й пропонувати зміни та покращення.

Більше документів у застосунку. Запустять кілька нових цифрових документів. Зокрема, освітні атестати й дипломи, актові записи цивільного стану про народження, зміну імені, шлюб та розлучення. Окрім свідоцтва про народження дитини, у застосунку батьків відображатиметься їхнє власне свідоцтво, а також документ дітей старших за 18 років.

Дія.Підпис для юридичних осіб. Електронний підпис стане доступний для бізнесу. Це допоможе пришвидшити процеси та зробити прозорими дії підприємців.

«Дія» для партнерів. Новий сценарій інтеграції дасть змогу партнерам авторизувати користувачів «Дії» з отриманням ПІБ, номера телефону й пошти.

Читайте також:  Як створити Дія.Підпис

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38  095 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини