Медична допомога при інсульті. Що передбачає Програма медичних гарантій

Медична допомога при інсульті. Що передбачає Програма медичних гарантій

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Медична допомога при гострому мозковому інсульті входить до Програми медичних гарантій. Людина з підозрою на інсульт безоплатно отримує необхідну діагностику, а в разі підтвердження діагнозу – лікування. 

Безплатно пацієнт отримує такі послуги:

– Первинний огляд невропатологом та нейрохірургом. 

– Невідкладну нейровізуалізацію (комп’ютерну чи магнітно-резонансну томографію) не пізніше як за 60 хвилин після звернення пацієнта чи доставлення його машиною екстреної допомоги до лікарні. 

– Проведення лабораторних та інструментальних досліджень 24/7. 

– Системну тромболітичну терапію – при ішемічному інсульті. 

– За необхідності проведення операції або термінове транспортування до лікарні, де можуть проводити ендоваскулярні нейроінтервенційні або нейрохірургічні втручання. 

– Вчасну седацію, анестезію та знеболення на всіх етапах діагностики та лікування. 

– Консультації інших лікарів при потребі та обов’язкову консультацію логопеда або терапевта мови та мовлення у перші 72 години після госпіталізації. 

– Цілодобове лікарське спостереження та медсестринський догляд.

– Забезпечення ліками, зокрема, для тромболітичної терапії, визначеними Національним переліком основних лікарських засобів тощо. 

Людину з підозрою на гострий мозковий інсульт бригада екстреної медичної допомоги повинна доставити в найближчий медзаклад, який уклав договір із НСЗУ на послуги з лікування інсульту. 

Наявність договору за цим пакетом означає, що лікарня відповідає усім вимогам для лікування інсульту. Тобто такі лікарні мають забезпечити пацієнтам цілодобове проведення лабораторних досліджень, спіральну комп’ютерну томографію головного мозку включно з СКТ-ангіографією та магнітно-резонансну томографію головного мозку включно з неконтрастною МР-ангіографією.

Читайте також:  Яке лікування безплатне для ветеранів

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38  095 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини