Внутрішньо переміщена особа, яка не зареєстрована, але фактично проживає у квартирі чи будинку без договору оренди, може отримувати субсидію. Про це повідомляють у Мінсоцполітики.
До заяви про призначення субсидії необхідно додати документи, що підтверджують проживання за фактичною адресою. Це довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.
Куди звертатися?
Для оформлення субсидії переселенці можуть звернутися до одного з органів:
▪️ у виконком сільської, селищної, міської ради в територіальній громаді;
▪️ центр надання адміністративних послуг;
▪️ сервісний центр Пенсійного фонду України.
Субсидію також можна оформити в електронній формі:
▪️ на порталі «Дія»;
▪️ на вебпорталі електронних послуг ПФУ;
▪️ у мобільному додатку Пенсійного фонду.
Які документи потрібні для отримання субсидії?
▪️заява про призначення субсидії;
▪️декларація про доходи та витрати, де сказаний склад домогосподарства;
▪️паспорт;
▪️реєстраційний номер облікової картки платника податків;
▪️довідка про ВПО.
Читайте також: Як розраховують обов’язковий платіж для субсидії
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.
Залишити відповідь