Щоб в електронній трудовій книжці українців була повна інформація про всі періоди їхньої трудової діяльності, необхідно оцифрувати записи, зроблені до 1 січня 2004 року. Про це повідомило Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, оприлюднивши відеоінструкцію для роботодавців і працівників.
Як зазначають у відомстві, саме на підставі відомостей про страховий стаж Пенсійний фонд призначає пенсію. Сьогодні інформація про трудову діяльність працівників зберігається у двох форматах – паперовому та електронному.
Електронні трудові книжки офіційно запроваджено в Україні з 2021 року. Втім, для відображення повної історії працевлаштування громадянина, усі записи, зроблені до 2004 року, потрібно перевести у цифровий вигляд.
Згідно із Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», Пенсійний фонд України вносить до реєстру застрахованих осіб відсутні дані на підставі оцифрованих трудових книжок.
Подати скановані копії паперової трудової книжки можна двома способами:
- Роботодавцям – через особистий кабінет страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду України;
- Працівникам – самостійно через особистий кабінет застрахованої особи.
Докладно у відео:
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Як дізнатися, чи вже оцифрована ваша трудова книжка
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь