Рада ухвалила новий закон про захист прав споживачів. Він спрямований на гармонізацію українського законодавства з європейськими нормами та практиками у цій сфері.
Інтернет-магазинам доведеться розкривати повну інформацію про свою продукцію та підприємство. Бо якщо на сайті немає даних про місце розташування компанії та назву, Держпродспоживслужба матиме право вимагати від провайдера обмежити її доступ до сайту.
Які ще передбачені зміни:
– на законодавчому рівні визначили поняття електронного торговельного майданчика – маркетплейса. Та поняття електронного сервісу порівняння продукції – прайс-агрегатора. І їхню відповідальність за наявність перевіреної інформації про продавців на платформах;
– продавці більше не зобов’язані мати обмінний фонд товарів(до цього часу, у разі якщо споживач отримав товар неналежної якості, який потребує ремонту, то продавець зобовʼязаний на час ремонту такого товару надати споживачеві той же товар із обмінного фонду). Якщо споживач отримав товар неналежної якості, а його ремонт потребує більше як 14 днів, покупець може обміняти товар на аналогічний чи подібних за характеристиками;
– продавці матимуть право надавати гарантійні талони в електронній формі.
Читайте також: Які товари не можна обміняти
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.
Залишити відповідь