Якщо ви випадково ввели дані своєї платіжної картки або інтернет-банкінгу на підозрілому сайті, діяти потрібно негайно. Дотримуйтесь таких рекомендацій:
- Зателефонуйте до банку. Використовуйте номер, вказаний на звороті картки. Це – найшвидший спосіб зв’язатися з банком і отримати допомогу.
- Попросіть банк негайно заблокувати кошти на вашому рахунку. Це допоможе запобігти несанкціонованим транзакціям.
- У разі несанкціонованого списання коштів:
- Вимагайте блокування всіх подальших транзакцій.
- Зверніться до банку-отримувача коштів щодо їх блокування або повернення.
- Якщо шахраям відомі ваші логін і пароль від акаунту в соціальних мережах чи іншого сервісу:
- Перевірте всі активні сеанси на тому сервісі, де ви підозрюєте шахрайство. Це можна зробити в налаштуваннях безпеки акаунту.
- Закрийте всі незнайомі вам сеанси або ті, що розміщені в підозрілих місцях. Це унеможливить подальший несанкціонований доступ до акаунту.
Не зволікайте з реагуванням, у таких ситуаціях кожна хвилина може бути важливою, щоб запобігти фінансовим втратам.
Якщо ви стали жертвою шахрайства, заповніть форму зворотного зв’язку на сайті кіберполіції (https://ticket.cyberpolice.gov.ua/) або повідомте про цю ситуацію за номером телефону 0 800 505 170.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Що робити, якщо вам не надають результати ВЛК
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь