Три способи авторизації в мобільному застосунку Пенсійного фонду

Три способи авторизації в мобільному застосунку Пенсійного фонду

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Застосунок «Пенсійний фонд» необхідно завантажити на мобільний телефон з App Store чи Google Play.

Додаток пропонує три варіанти авторизації: за логіном, за електронним цифровим підписом, за допомогою системи GovID.

Авторизація за логіном

  • Необхідно ввести особистий логін та пароль – їх отримують у територіальному підрозділі Фонду.

Цей тип авторизації дозволяє використовувати лише знеособлені електронні сервіси Фонду.

Авторизація за електронним підписом

  • Треба із запропонованого списку обрати центр сертифікації, який видав електронний підпис. Файл із цифровим підписом має бути збережений на внутрішній пам’яті вашого телефона. Відшукайте його на телефоні та введіть особистий пароль. 

У правому верхньому кутку на головній сторінці застосунку є відповіді на найпоширеніші питання користувачів. Зокрема, де отримати електронний підпис та як з його допомогою авторизуватися.

Цей тип авторизації дозволяє використовувати всі можливості особистого кабінету на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – надсилати заяви, документи та вносити за необхідності особисті дані.

Авторизація за GovID

  1. Оберіть опцію «Увійти за допомогою Bank ID НБУ», натисніть стрілочку
  2. Оберіть банк, в якому маєте рахунок, натисніть «Продовжити»
  3. Авторизуйтеся в банківській установі та надайте згоду на передачу банком персональних даних, натиснувши «Підтвердити»
  4. Перевірте особисті дані, поставте галочку, щоб надати згоду на поширення персональних даних і натисніть «Продовжити».

Цей спосіб авторизації дозволяє використовувати всі можливості особистого кабінету, окрім тих, де користувачу необхідно накладати на документи цифровий підпис.

Читайте також: Як перевірити страховий стаж для оформлення пенсії

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Телеграм, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини