Тимчасове посвідчення громадянина України: що важливо знати

Тимчасове посвідчення громадянина України: що важливо знати

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар
Джавеліна Байрактар

21 березня 2024 року стартував експериментальний проєкт з оформлення тимчасового посвідчення українським громадянам, які перебувають в окупації та на територіях, де тривають бойові дії. Цей документ знадобиться людям, які втратили паспорт і не мають можливості відновити.

Що таке тимчасове посвідчення?

Це документ, який посвідчує особу та підтверджує її українське громадянство. Таке посвідчення можна обміняти на паспорт громадянина України.

Кому можна оформити тимчасове посвідчення?

  • Громадянам України, які втратили паспорт і не можуть його відновити.
  • Дітям до 18 років, якщо інформації про них немає в Реєстрі або у відомчій системі Державної міграційної служби.

Хто може звернутися за оформленням посвідчення?

  • Законний представник: батьки, опікун, піклувальник.
  • Член сім’ї: дружина, чоловік, повнолітня дитина, брат, сестра.
  • Мінреінтеграції.

Як оформити тимчасове посвідчення?

  1. Законний представник або член сім’ї подає до територіального органу міграційної служби заяву й такі документи:

▪️свідоцтво про народження – якщо посвідчення оформлюють для особи до 18 років, щодо якої немає інформації в Реєстрі або відомчій системі ДМС.  Крім свідоцтва, це може бути документ про реєстрацію народження, виданий іноземною державою; електронне відображення актового запису; витяг із Державного реєстру актів цивільного стану громадян про державну реєстрацію народження;

▪️документ, що посвідчує особу законного представника, члена сім’ї;

▪️документ, що підтверджує повноваження особи або факт родинних стосунків;

▪️одна кольорова фотокартка особи у віці до 18 років розміром 10 × 15 сантиметрів.

  1. Працівник територіального органу Державної міграційної служби перевіряє, чи є вся необхідна інформація про людину, формує у відомчій системі ДМС заяву-анкету та сканує документи.
  2. Заява-анкета й документи надсилають до Державної міграційної служби. Там ухвалюють рішення про оформлення тимчасового посвідчення або про відмову.
  3. Посвідчення оформляють безоплатно протягом 15 робочих днів із дня подання заяви.
  4. Оформлений документ надходить до відповідного територіального органу ДМС, щоб згодом передати його законному представнику чи члену сім’ї. Або надходить у Мінреінтеграції, яке організовує передачу особі її тимчасового посвідчення.

Термін дії тимчасового посвідчення: три місяці. Потім його можна обміняти на паспорт.

Детальну інформацію про порядок оформлення тимчасового посвідчення можна отримати на сайті Державної міграційної служби або за телефоном: 0 800 503 302.

Читайте також: Як оформити тимчасові посвідчення в окупації

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини