Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінків. Про це повідомив очільник Мінцифри Михайло Федоров у телеграмі.
«Мінцифра надала операторам інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою. Тож згодом спам, реклама та потенційно шахрайські дзвінки блокуватимуться. Ці зміни запроваджуватимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання», — зазначив міністр.
Як це працюватиме
Бізнес має укласти договір з оператором і зареєструвати номери, з яких може телефонувати. Якщо ні — їхні виклики блокуватимуть автоматично.
Крім того, оператор зможе блокувати номер за зверненням користувача в разі спам-дзвінка.
Змінюються й інші важливі правила:
- Користувач в особистому кабінеті зможе вимкнути контент-послуги самостійно, без запиту до оператора.
- Швидкість Інтернету має бути прописана в угоді. Якщо оператор обіцяє 100 Мбіт/с, а користувач отримує 40 — це порушення договору. І якщо реальна швидкість нижча — можна подати скаргу до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, або звернутися до суду.
- У зоні бойових дій користувачі не втратять зв’язку через несплату послуг, а їхні SIM-картки не блокуватимуть за несплату. Крім того, під час першого входу в мережу абонент отримуватиме безоплатний пакет зв’язку.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Фейсбук та телеграм-канал Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Новий сервіс «Моя ідентифікація» запрацював на порталі Пенсійного фонду
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефону +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь