П’ять причин, за якими можуть викликати до ТЦК

П’ять причин, за якими можуть викликати до ТЦК

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Під час мобілізації до районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки громадян викликають з метою:

  1. Взяття на військовий облік.
  2. Проходження медичного огляду.
  3. Уточнення персональних даних.
  4. Актуалізація військово-облікового документа.
  5. Призов на військову службу.

Громадян викликають до ТЦК шляхом вручення або надсилання повістки. Належним підтвердженням оповіщення людини є:

  1. Вручення повістки особисто: Підтвердженням того, що людина отримала повістку, є її особистий підпис, відеозапис вручення або ознайомлення з її змістом. Також враховується відеозапис відмови резервіста або військовозобов’язаного від отримання повістки та відмови спілкуватися з особою, уповноваженою вручати повістки.
  2. Надсилання повістки поштовим зв’язком: Підтвердженням є день отримання поштового відправлення, що засвідчується інформацією або документами від поштового оператора. А також день проставлення у поштовому повідомленні позначки, що особа відмовилася отримати відправлення або була відсутня за вказаною адресою.

Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, визнають обставини, підтверджені документами уповноважених державних органів. Серед них:

  • Перешкода стихійного характеру.
  • Хвороба громадянина.
  • Воєнні дії на відповідній території та їхні наслідки або інші обставини, що позбавили можливості прибути у визначений пункт і строк.
  • Смерть близького родича: батьків, дружини, чоловіка, дитини, рідного брата, сестри, діда, баби. Також смерть близького родича дружини (чоловіка).

Ці причини визнаються лише за наявності документів від уповноважених державних органів.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також: Коли знову треба оновлювати дані в ТЦК

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

405

Подiлитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини