Під час мобілізації до районних територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки громадян викликають з метою:
- Взяття на військовий облік.
- Проходження медичного огляду.
- Уточнення персональних даних.
- Актуалізація військово-облікового документа.
- Призов на військову службу.
Громадян викликають до ТЦК шляхом вручення або надсилання повістки. Належним підтвердженням оповіщення людини є:
- Вручення повістки особисто: Підтвердженням того, що людина отримала повістку, є її особистий підпис, відеозапис вручення або ознайомлення з її змістом. Також враховується відеозапис відмови резервіста або військовозобов’язаного від отримання повістки та відмови спілкуватися з особою, уповноваженою вручати повістки.
- Надсилання повістки поштовим зв’язком: Підтвердженням є день отримання поштового відправлення, що засвідчується інформацією або документами від поштового оператора. А також день проставлення у поштовому повідомленні позначки, що особа відмовилася отримати відправлення або була відсутня за вказаною адресою.
Поважними причинами неприбуття громадянина у строк, визначений у повістці, визнають обставини, підтверджені документами уповноважених державних органів. Серед них:
- Перешкода стихійного характеру.
- Хвороба громадянина.
- Воєнні дії на відповідній території та їхні наслідки або інші обставини, що позбавили можливості прибути у визначений пункт і строк.
- Смерть близького родича: батьків, дружини, чоловіка, дитини, рідного брата, сестри, діда, баби. Також смерть близького родича дружини (чоловіка).
Ці причини визнаються лише за наявності документів від уповноважених державних органів.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Коли знову треба оновлювати дані в ТЦК
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь