Ксерокопії більше не потрібні: як використати електронні документи з «Дії» у Пенсійному фонді

Ксерокопії більше не потрібні: як використати електронні документи з «Дії» у Пенсійному фонді

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Для отримання послуг у Пенсійному фонді відтепер не потрібно приносити копії документів – таких як біометричний паспорт (ID-картка), номер платника податків чи свідоцтво про народження. Після інтеграції мобільного застосунку «Дія» у роботу сервісних центрів можна використовувати електронні документи за допомогою технології шерингу.

Як працює шеринг документів із «Дії»?

Процес максимально спрощений і зручний для користувачів. Для початку власник застосунку «Дія» повинен відкрити необхідний цифровий документ і вибрати функцію генерації штрихкоду, вказаного на зворотному боці документа. Наступний крок — повідомити працівнику Пенсійного фонду 13-значний код, розташований під штрихкодом.

Працівник вносить цей код у внутрішню інформаційну систему. На смартфон користувача надходить запит – підтвердити передачу документа. Операція завершується накладанням електронного підпису «Дія.Підпис» – це забезпечує надійну передачу інформації до системи Фонду. Документ потрапляє туди у вигляді підписаного PDF-файлу з метаданими у форматі json.

Де використовують цифрові документи з «Дії»?

Електронні документи можуть стати у пригоді під час розв’язання таких питань:

  • Призначення або перерахунок пенсій, субсидій, пільг та страхових виплат
  • Призначення соціальних послуг
  • Операції з виплатами: зміна банківських реквізитів, способу виплат чи місця проживання
  • Уточнення або виправлення персональних даних у реєстрі застрахованих осіб
  • Оформлення пенсійного посвідчення
  • Отримання довідок та витягів із реєстрів – як ОК-5 чи ОК-7
  • Оформлення допомоги на поховання та інших послуг.

Безпека використання електронних документів

Одним із ключових аспектів цього процесу є захист персональних даних. Усі документи передаються виключно в зашифрованому вигляді та можуть бути розшифровані тільки тим органом, який надав запит. Дані передаються лише після того, як користувач підтвердить це в додатку «Дія». Кожна копія документа містить точну інформацію про орган, дату та час її створення, що гарантує додатковий рівень безпеки.

Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:

Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон

Читайте також:  Як не втратити субсидію: про що слід повідомляти Пенсійний фонд 

 Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини