Якщо продавець відмовляє в оплаті картою. Що робити

Якщо продавець відмовляє в оплаті картою. Що робити

Джавеліна БайрактарДжавеліна Байрактар

Споживачі мають право вільно обирати товари й послуги у зручний для них час і  оплачувати їх картками. Це прописано в законі «Про захист прав споживачів». 

Відмова у безготівковому розрахунку свідчить про обмеження прав споживача. Це порушенням закону, відповідальність прописана у статті 23 закону «Про захист прав споживачів» та статті 155 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

А на перспективу уряд ухвалив постанову від 29 липня 2022 року № 894, що торговці повинні забезпечити безготівкові розрахунки в такі терміни: 

– з 1 січня 2024 року у населених пунктах з населенням від 5 до 25 тисяч осіб; 

– з 1 січня 2025-го в населених пунктах з населення менше за 5 тисяч осіб; 

– з 1 січня 2026 року всі фізичні особи-підприємці – платники єдиного податку першої групи, підприємці, які використовують торгові автомати, виїзну чи виносну торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції. 

Підприємці, які працюють на територіях бойових дій, окупованих та оточених громадах, протягом трьох місяців після припинення боїв чи деокупації мають право не проводити безготівкові розрахунки.

Читайте також: Депутати хочуть дозволити ведення бізнесу без реєстрації ФОП

Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Телеграм, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.

Електронна адреса: [email protected]  або чат-бот на сайті.

Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Схожi новини