Уряд затвердив Порядок проведення призову громадян на військову службу, який по-новому регулює правила вручення повісток. Якщо особа не повідомила ТЦК про зміну місця проживання, то повістка вважатиметься врученою у той день, коли в поштовому повідомленні поставили відмітку, що людини немає за вказаною нею адресою.
Цей документ зокрема визначає порядок вручення повісток. У ньому прописали, що належним підтвердженням оповіщення резервіста або військовозобов’язаного про виклик до ТЦК є:
у разі вручення повістки — особистий підпис про отримання повістки, відеозапис вручення повістки або ознайомлення з її змістом. У тому числі відеозапис, який доводить, що людина відмовилася отримувати повістку. А також відеозапис відмови резервіста або військовозобов’язаного у спілкуванні з особою, яка уповноважена вручати повістки;
у разі надсилання повістки засобами поштового зв’язку:
- день отримання поштового відправлення особою, що підтверджується інформацією або документами від поштового оператора;
- день проставлення у поштовому повідомленні відмітки, що особа відмовилася отримати відправлення; день проставлення відмітки про відсутність особи за адресою, яку вона повідомила територіальному центру комплектування та соціальної підтримки під час уточнення облікових даних;
- день проставлення у поштовому повідомленні відмітки про відмову отримати поштове відправлення; день проставлення відмітки про відсутність особи за адресою задекларованого/зареєстрованого місця проживання, якщо ця особа не повідомила територіальному центру комплектування та соціальної підтримки іншої адреси.
Тож відповідно до пункту 41 Порядку, якщо людини немає вдома, а в поштовому повідомленні є про це відмітка – це буде належним повідомленням про те, що особа була оповіщена ТЦК.
Підписуйтесь на наші сторінки у соціальних мережах:
Facebook та Телеграм канал – Безоплатні юристи Херсон
Читайте також: Електронна повістка від ТЦК має таку ж силу, як і паперова
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні Благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Telegram, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Задля безпеки та зручності клієнтів особистий прийом у Херсоні проводиться виключно за попереднім записом за номером телефона +38 (095) 805 72 99.
Залишити відповідь