Відновити втрачену інформацію можна онлайн, про це повідомляє Мінреінтеграції.
У системі Пенсійного фонду України зберігаються дані та, починаючи з 2000 року, генерується електронна трудова книжка.
Відновити втрачену інформацію можна через портал електронних послуг ПФУ та за допомогою мобільного застосунку, що доступний для Android та IOS.
Для цього необхідно:
- Авторизуватися в обраному е-сервісі за допомогою електронного підпису або BankID.
- Перейти до меню «Комунікації з ПФУ» й вибрати «Запит на отримання електронних документів».
- Обрати «Витяг з електронної трудової книжки», заповнити інші поля, підписати та направити звернення.
Ознайомитися з інформацією про періоди роботи та завантажити її на свій пристрій можна буде за декілька хвилин у розділі «Мої звернення».
Читайте також: Як багатодітним батькам достроково оформити пенсію
Отримати безоплатну правову або юридичну консультацію фахівців громадської приймальні благодійної організації «Фонд милосердя та здоров’я» можна за телефонами: +38 (066) 790 90 21 (Телеграм, Viber, Signal, WhatsApp) щодня з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 17:00.
Електронна адреса: [email protected] або чат-бот на сайті.
Внутрішньо переміщені особи з Херсонської області в місті Вінниці можуть звернутися за безоплатною правовою допомогою за номерами: +38 (066) 945 65 60 (Viber. Telegram), +38 (050) 535 54 06.
Залишити відповідь